Carrolajsa

Alla inlägg den 16 februari 2016

Red

Av Caroline - 16 februari 2016 19:49


God kväll mina vänner! 

Idag har jag mått bättre jämfört med igår så det är skönt. Känner mig dock inte helt kry än men det kommer kanske imorgon. Jag har suttit och skrivit hela dagen, har typ skrivit klart frågorna men har alldeles för många ord så den här dagen har gått åt till att ta bort en massa ord. Har gjort tre av fyra frågor så nu är jag nästan där. Ska försöka orka den sista frågan idag också så att morgondagen kan gå åt till att dubbelkolla allt. Dock har jag typ sådär 250 ord för mycket så det lär ta ett tag... Men det är bara till att köra på, inget händer av sig själv! 


Hoppas ni har haft en bra tisdag, kram! 


   

Tog en promenad innan i kylan och solen var så himla fin. Är riktigt svag för solnedgångar ;) 




Av Caroline - 16 februari 2016 11:30



 

På något sätt känns den här bilden mitt i prick, kanske lite extra mycket nu när man sitter och skriver hemtenta. Långa dagar, lite tårar, oändligt många sidor att läsa och betygsstress. Ja så ser en del av vår vardag ut. Dock är det roligare att föreställa sig att det är så som rutan "What I think of myself" visar så ska nog göra det ett tag. En person i fina kläder som ser viktig och bestämd ut, klart man vill se ut så ;)




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards