Carrolajsa

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Caroline - 14 februari 2016 23:27


Hoppas ni har haft en bra alla <3:ns dag. Min har varit väldigt bra. Min pojkvän hade fixat trerätters och fixat present. Blir ju värsta bortskämd. Efter en mysig kväll där åkte jag och träffade min mamma och mormor en stund också så mysfaktorn bara steg. Kom hem för en stund sedan och nu har jag skrivit lite på min hemtenta. Vet inte riktigt vad jag känner angående den så det är svårt att släppa... Nu blir det dock snart sängen för är så himla trött och måste upp i tid imorgon så att jag kan fortsätta skriva. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!



    Nutellamousse, mums! 




Av Caroline - 14 februari 2016 13:03


Då var dagen kommen, den dagen som så många gillar och så många ogillar. Jag har lite blandade känslor för den här dagen. Jag tycker att man ska visa vad man känner alla andra dagar på året men det är kanske inte helt fel att ha en dag då vi blir extra påminda. Av olika anledningar kände jag att jag inte var sugen på att fira i år men tillslut blev det bestämt att jag ska åka hem till min pojkvän en sväng. Jag vet inte riktigt vad han har planerat men det blir säkert mysigt. Men jag vill ge er alla en lite extra kärlekshälsning idag. Hoppas ni får en bra dag oavsett vad ni gör, puss och kram!


   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards