Carrolajsa

Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Caroline - 13 februari 2016 22:30


God kväll! 


Har skrivit i princip hela dagen. Tog en promenad på 15 min innan och tittade lite på Melodifestivalen men bortsett från det så har jag skrivit hela dagen. Jag har skrivit en hel del nu men det är inte lätt så det gäller att reflektera över allt både en och två gånger. Börjar dock bli ganska trött så det är kanske snart dags att krypa till sängs, hjärnan behöver väl vila lite också... 



Eftersom jag suttit själv hela dagen och kvällen passade jag på att äta vitlöksbröd till middag idag. Ska jag ändå sitta själv kan jag lika bra sitta och lukta lite illa i munnen, ingen som kommer märka ändå hehe ;) 


    Känns som att stigen aldrig tar slut...



Nu ska jag skriva liiiiite till, sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra lördag, kram! 



Av Caroline - 13 februari 2016 12:23

Vad hände här?



Minu känslor för snö är lite tudelade. Tycker det är väldigt fint att titta på men tycker det är lite jobbigt när man behöver gå ut i det. Dessutom blir det så lätt slask här i Skåne och det är ju inget kul. Nu ska jag visserligen inte gå ut idag så det gör kanske inte så mycket för min del men ändå. Hade vårkänslor häromdagen och är peppad på att använda vårjacka och vårskor men det lär ju få vänta ett tag nu. Det positiva är att snön lyser upp och det kan ju behövas. Speciellt eftersom jag bara sitter inne framför datorn och försöker besvara en hemtenta. Har suttit framför datorn hela förmiddagen och kommer fortsätta göra det hela dagen och kvällen. Har redan för många ord per fråga, alltid samma problem hehe. Men det finns inget annat att göra än att bara fortsätta skriva och jobba med det så det är väl bäst att fortsätta med det. Hoppas ni får en trevlig lördag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards