Carrolajsa

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Caroline - 11 februari 2016 09:20




Jobbigt när det här är vad som återstår på schemat... Idag får vi alltså vår hemtenta. Vi kommer ha ca en vecka på oss att skriva vilket är nytt för mig, tidigare har jag haft max ett dygn. Vi vet inte alls vad som kommer krävas av oss utan det ska vi få reda på idag, vilket känns lite stressande. Därför vet vi inte heller om en vecka är gott om tid eller om det är lite tid, jag intalar mig dock att det är lite tid och att jag kommer behöva sitta och skriva dag och natt hehe. Lika bra att vara beredd på det värsta. Hur som helst så lär det krävas mycket fokus på det här den kommande veckan så allt annat kommer få vänta lite. Det gäller att bara skriva allt vad man har och hoppas på det bästa. Nu ska jag snart bege mig mot skolan och förbereda det sista. Hoppas ni får en bra dag, kram!



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards