Carrolajsa

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Caroline - 8 februari 2016 22:26


Oj vad trött jag är nu. Har suttit och pluggat precis hela eftermiddagen. Eller okej jag hade lite paus när jag lagade mat fast hade en artikel redo att dyka ner i när pastan kokade. Till och med under dagens telefonsamtal har jag skrivit. Har man mycket att göra så har man. Har dock fått jobbat undan lite idag så det känns skönt. Imorgon väntar föreläsning och plugg, det är ungefär så som mina dagar kommer se ut den närmsta tiden. Eller vem försöker jag lura, alla mina dagar ser ut så hehe, tur att jag verkligen gillar att plugga och att jag läser en väldigt intressant kurs :) 


Nu ska jag snart avsluta sedan ska jag äntligen krypa ner i sängen. God natt <3 



Fick den här bilden av en vän häromdagen, kändes väldigt mitt i prick!



Av Caroline - 8 februari 2016 15:49

Hej!
Då var veckan igång. Jag har varit i skolan en sväng och nu sitter jag och pluggar. Min första kurs avslutas snart så nu går vi in i slutspurten och vi har massor att göra. Utöver skolan har jag en massa annat som också ska fixas så jag har att göra kan man säga. Nu ska jag återgå till mina artiklar, hoppas ni har en bra måndag. Kram!

Hade en vän över på middag igår och vi lagade pasta med en väldigt god sås. Såsen bestod av grönsaker, matlagningsgrädde och smaksatt creme fraiche. Mums!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards