Carrolajsa

Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Caroline - 31 januari 2016 22:22

God kväll!
Så skönt det är att känna ett sorts lugn en söndagkväll. Jag har fått mycket gjort under helgen, bland annat massa plugg, städat, betalat räkningar och fått undan lite jobb vid datorn. Känns skönt att avsluta helgen på detta vis. Nu är det nya tag som gäller inför nästa vecka då det står en del saker på schemat. Nu blir det dock sängen. Sov gott!

Av Caroline - 31 januari 2016 11:16


Hej mina vänner! 


Då var det söndag igen. Har inlett dagen med plugg och kommer fortsätta så stora delar av dagen. Ikväll blir det dock att åka hem till farmor och äta födelsedagsmiddag då hon fyller år imorgon. Har jag ork och tid hinner jag kanske med lite städning ikväll också. Började städa min ena garderob igår och kan säga att jag har en hel del där inne. Hann bara ett hyllplan igår men lyckades ändå slänga tre stora kassar. Är man bra på att samla då? Det mesta bestod av papper och läser man juristprogrammet blir det en del sådant. Kom dock fram till att jag inte kan spara precis allt utan vissa saker fick åka hehe. Jag tycker det är himla kul att städa, speciellt när man sorterar. Att göra av med saker som man inte behöver är en härlig känsla för det känns så himla bra effteråt. Jag är en person som älskar att ha mina saker organiserade och tycker inte om när det ligger saker överallt. Något som inte alltid är lätt att åstadkomma när man bara har en begränsad yta till sitt förfogande men det ändras väl förhoppningsvis någon gång i framtiden. Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, hoppas ni får en bra söndag. Kram!  


Vill inte ens tänka på hur många träd det här är... Tur det finns återvinning!



  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards