Carrolajsa

Alla inlägg den 28 januari 2016

Av Caroline - 28 januari 2016 21:06


Gud vad jag är trött idag. Vet inte riktigt varför heller, visst jag vaknade flera gånger under natten och har varit igång hela dagen så kan ju ha med det att göra men ändå. Börjar kanske bli gammal... En del av eftermiddagen spenderade jag med min mamma och mormor. Det blev mat och prat, mycket trevligt. Kvällen har ägnats åt plugg. Har gått igenom de sista anteckningarna och övat inför morgondagens presentation. Ska prata i ungefär fyra minuter imorgon (viktigt att klocka eftersom gruppen endast har 12 minuter till sitt förfogande) så det borde inte vara alltför jobbigt, även om det är på engelska. Nu ska jag gå igenom presentationen en gång till och sedan blir det sängen, god natt! 

Av Caroline - 28 januari 2016 12:50


Hej! 

Då var grupparbetet klart för idag. Det var dock precis att det gick för vi hade nästan precis satt oss och börjat jobba när det plötsligt blev helt mörkt; strömavbrott i hela området där skolan ligger, smidigt! Som tur var hade jag en fulladdad dator och vi fick ljus genom fönstret. Vi fick ihop en power point och fördelade ämnena mellan oss så förhoppningsvis blir det en smidig presentation imorgon. Nu har jag pluggat en liten stund och nu ska jag snart hem till min mormor en sväng. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 
Färsk smoothie och plugg, bra kombo!



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards