Carrolajsa

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Caroline - 26 januari 2016 21:18

Idag har jag haft en lång dag. Sov dåligt i natt så hade inte bästa starten på dagen men man får göra det bästa av situationen. Jag har pluggat hela dagen och fått gjort en hel del. Skulle egentligen varit på ett möte nu på kvällen men kände att jag inte orkade så fick dessvärre hoppa över det. Känner mig småkrasslig så kände att jag behövde försöka kurera mig så att jag inte blir sjuk på riktigt. Nu ska jag läsa lite till innan det blir sängen. Imorgon är det föreläsning som gäller och sedan blir det mer plugg. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 26 januari 2016 16:23


Igår var vi ju och såg "En man som heter Ove". Vanligtvis är jag inte ett så stort fan av svenska filmer men den här var riktigt bra tyckte jag. Den hade en hel del klockrena kommentarer men också många sorgliga inslag. En bra blandning helt enkelt. Jag skulle rekommendera den om man är sugen på att både skratta och gråta. Skådespelarna var också himla bra. Är sällan man går på bio och när man väl gör det och ser en bra film dessutom känns det extra kul. Det enda jag störde mig på var att texten och replikerna inte stämde överens till 100 % men man kan ju inte få allt här i livet hehe. Men jag skulle lätt rekommendera filmen! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards