Carrolajsa

Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Caroline - 24 januari 2016 21:01


God kväll mina vänner! 

Då var det söndagkväll och den här veckan är snart över. Idag har jag hunnit med en del saker, gillar söndagar för det brukar vara en "fixardag". Jag har pluggat, varit en sväng på skolan och skrivit ut en MASSA papper som jag ska läsa i veckan, har handlat en present till min syster och varit och fikat hos min nästkusin och busat med hennes lillkille på ca 1 år. Har också sagt hejdå till min syster idag. Hon ska nämligen iväg till Mexico på värsta äventyret i nästan fem månader. Hon ska åka med vår nästkusin (en annan än hon vi var hos idag) och vara barnflicka/resesällskap. Lite orättvist faktiskt... Kommer kännas konstigt att inte ha henne hemma men hon kommer säkerligen få vara med om en väldigt häftig upplevelse. Igår var vi ute och åt, som en typ av "avskedsmiddag" vilket var väldigt trevligt. Tur att det finns internet så vi kan hålla kontakten <3


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan blir det lite till plugg innan sängen. Hoppas ni har haft en bra helg, kram!


Åt vegetarisk planka igår, så himla gott att jag hade kunnat äta det idag igen, mums!


    
    

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards