Carrolajsa

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Caroline - 5 januari 2016 22:11






Typ såhär har jag gjort idag, jag åkte hem till min pojkvän och bad honom läsa min uppsats. Behövde dock inte riktigt tvinga för han erbjöd sig häromdagen men ändå. Tacksam för att jag fick hans hjälp är jag åtminstone. Har lite smått uppsatsångest och börjar ifrågasätta i princip allt och skulle helst av allt vilja bränna upp uppsatsen just nu men jag får behärska mig. Ska jobba lite till ikväll men sedan blir det till att sova på saken. Imorgon är det inlämning så behöver vara tillräckligt pigg för att orka med de sista ändringarna imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 

Av Caroline - 5 januari 2016 13:48


Nu lagom till att jag behöver gå ut, då kommer både kyla och snö. De kunde inte ha kommit tidigare, under en tid då jag inte behövde gå ut?! Jag tycker snö är fint att titta på men jag vill helst inte behöva gå ut i det hehe. Men idag hade jag planerat att åka till skolan så det var bara till att ta på ett par extra strumpor och en extra tröja och bege sig ut. Har suttit på skolan hela förmiddagen och jobbat med uppsatsen. Varje gång jag läser igenom den hittar jag nya saker jag måste ändra. Tur jag hittar dem men känns som att det aldrig tar slut... Nu ska jag köra ett sista ryck innan jag tar en paus. Känner att jag behöver lite frisk luft till hjärnan så att den orkar fortsätta jobba sen ;) 

Hoppas ni får en bra dag!


 
Morgonens vita utsikt...






Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards