Carrolajsa

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Caroline - 2 januari 2016 12:59


Då var vi inne på årets andra dag. Gott nytt år! Hoppas ni hade ett bra slut på förra året och en bra början på det nya. Mitt firande var väldigt lugnt och trevligt. Jag jobbade hela förmiddagen och på kvällen åkte jag iväg på middag. Vi var inte en så stor samling människor men det var lagom tyckte jag. Det blev god mat, massa prat, skratt och fyrverkerier. Gårdagen började med frukost på sängen, min pojkvän satte ribban högt. Vi ägnade dagen åt att plugga och kvällen bjöd på filmmys. Idag är det också plugg som gäller och städning. Min uppsats ska vara inne väldigt snart så det gäller att köra hårt de sista dagarna. Nu ska jag fortsätta skriva men jag önskar er en bra dag, kram! 


 

Väldigt mumsig efterrätt, chokladmousse och nutellaknyte.



      

Fyrverkerier är fint att titta på men ganska onödigt egentligen tycker jag. Man smäller iväg en massa pengar bara sådär, riskerar skada sig själv och andra samt riskerar att skrämma både djur och människor. En fin men konstig och smått onödig tradition... 






Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards