Carrolajsa

Alla inlägg under november 2015

Av Caroline - 3 november 2015 12:57


God förmiddag! 

Hoppas allt är bra med er idag. Min förmiddag har bestått av tvättande, power walk, lite jobb vid datorn och städning. Har sprungit fram och tillbaka hela morgonen och varit överallt känns det som hehe. Nu blev dessutom vår ena föreläsning inställd så då får jag lite mer tid så jag kan förbereda lite inför uppsatsen. 

Nu ska jag se om jag hittar något gott här hemma och äta. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Av Caroline - 2 november 2015 08:00


God morgon!


Då var våra fyra dagars semester över och idag börjar vi den nya kursen: rättsvetenskaplig uppsats. På många andra utbildningar motsvarar detta kandidatuppsats så den är värd 15 hp, alltså motsvara den en halv termin. Vi har ännu inte fått reda på vårt uppsatsämne (vi lämnade in önskemål för ett tag sedan) men vi kommer få besked den här veckan så det blir spännande. Idag har vi föreläsning om uppsatsskrivning men innan dess blir det lunch med tre av mina fantastiska vänner. Hoppas ni får en bra start på veckan, kram!  



Av Caroline - 1 november 2015 17:49


God kväll! 

Då var dagens ärenden uträttade. Hittade inte allt jag behövde men så kan det vara. Fick dock med mig ett par saker som jag inte hade planerat att köpa men det var rea så det kändes okej ;) 

Nu ska jag förbereda lite inför imorgon och planera veckan. Ha en trevlig kväll, kram! 


   





















Av Caroline - 1 november 2015 10:11

God morgon! Eller morgon och morgon, jag har varit uppe i flera timmar men jaja. Har ägnat morgonen åt Downton Abbey och lite städning. Nu ska jag dock hoppa in i duschen och se till att starta den här dagen. Har lite saker att fixa vid datorn och sedan har jag ett par ärende att uträtta så det blir nog en sväng till stan. Hoppas ni får en bra söndag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards