Carrolajsa

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Caroline - 25 september 2015 21:35

God kväll! 


Idag har min hjärna gått på högvarv hela dagen. Med undantag för två timmars frågestund inför tentan så har jag pluggat hela dagen. Har läst anteckningar, gjort extentor och läst lagtext. Min hjärna känns fullproppad med information så nu blir det snart sängen. Min morgondag kommer se precis likadan ut (med undantag för frågestund då) så det blir sängen ganska tidigt så jag är pigg imorgon. Natten till idag blev det inte så mycket sömn. Fick en liten dipp igår och det ena ledde till det andra så till slut mådde jag dåligt över alla problem som finns i världen. Ibland blir jag lite trött på mig själv hehe. Tentaperioder kan göra både det ena och det andra med en. Att lösa världens problem får dock vänta tills en annan dag, nu blir det sängen. God natt! 

   

   


Idag blev det klänning. När jag vaknade sken solen så jag kände att det passade idag. Man får väl ta tillvara på "värmen" innan den försvinner helt. 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards