Carrolajsa

Alla inlägg den 22 september 2015

Av Caroline - 22 september 2015 14:40

Hej!


Jag vet inte vad det beror på men det känns som att någon har skruvat ner temperaturen ett x antal grader bara sådär. Det står att det ska vara typ 16 grader men jag fick ta på mig en massa kläder idag för att inte frysa. Det är väl lika att vänja sig för vi går ju trots allt mot kallare tider. Det är så himla olika från person till person vad man har på sig den här tiden på året. Jag är väldigt frusen av mig så jag har redan skinnjacka och sjal (till och med haft vantar redan) men vissa kommer i tunn kofta och sandaler. Och brevbäraren kommer i shorts. Fast det är tydligen ganska vanligt att brevbärare har shorts länge. Jag träffade en kille ett tag som jobbade med att dela ut post och han sa att de ibland hade shorts en bit in i vintern, fast då med underställ också, för man blev så varm när man sprang i trappor. Hade jag varit brevbärare hade jag nog behövt ha underställ och termobyxor, så kan det vara hehe.


Idag var det seminarium som gällde för min del och sedan hade jag ett par ärende att uträtta men nu är jag åter hemma och ska fortsätta mitt pluggande. Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards