Carrolajsa

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Caroline - 21 september 2015 21:22

Den här kvällen klassa som en av de bättre måndagskvällarna på länge. Det blev god mat i trevligt sällskap samt promenad för att smälta maten. Prat om allt mellan himmel och jord blev det också, precis vad jag behövde! Nu blir det plugg en stund och sedan väntar sängen. Kram! 


     
Är inte så ofta jag äter sådan mat men har varit sugen på pommes i flera dagar så idag fick det bli det här :)


 



Av Caroline - 21 september 2015 17:55

Hej! 


Då har vi kickat igång den nya veckan. Jag hoppas att den här veckan går suuuuuuper långsamt så att jag hinner plugga massor eftersom tentan börjar närma sig med stormsteg. Har dock läst allt material nu så nu återstår bara att lära sig allt, den lilla detaljen... 


Var en sväng i skolan innan och förberedde ett seminarium och sedan har jag pluggat hemma. Nu ska jag dock iväg på middag vilket passar perfekt för jag är superhungrig och i stort behov av sällskap hehe. Hoppas ni får en bra kväll, kram! 



Ursäkta urusel bildkvalité men den här kära boken har varit mitt trogna sällskap nu i typ 1,5 vecka och ett tag trodde jag att jag inte skulle bli klar men jo då, nu är sista sidan färdigläst så nu återstår bara att gå igenom den en gång till... You just have to love tentaplugg ;)


   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards