Carrolajsa

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Caroline - 20 september 2015 22:26

Nu börjar jag bli lite trött på att sitta innanför dessa fyra väggar. Jag är inte trött på juridiken i sig för det är väldigt intressant utan på att bara sitta och göra samma sak dag ut och dag. Det får en att bli lite trött. Positivt är dock att man kan se ut hur som helst (läs utan BH, i mjukiskläder och osminkad) för man träffar ändå ingen. Ska dock bli kul att komma ut imorgon och träffa lite folk. Ska till skolan en sväng och förbereda ett seminarium med min grupp och på kvällen ska jag ut och äta med en vän vilket ska bli himla mysigt. Nu blir det dock sängen. Känns som om jag kommer drömma om havsrätt, mänskliga rättigheter och krigets lagar i natt. Hoppas ni har haft en bra helg, god natt! 

Av Caroline - 20 september 2015 13:36

Hej-svejs! 

Hoppas allt är bra med er. Jag har pluggat hela förmiddagen och tvättat. Tvättningen gav mig min beskärda del av fysisk aktivitet så nu ska jag inta soffläge och läsa resten av dagen. Hoppas den här envisa förkylningen försvinner snart... Har ett seminarium att förbereda också så soffliggande/stillasittande passar ju ändå ganska bra nu. Nu ska jag fortsätta läsa. Hoppas ni får en bra söndag, kram! 


    

Två smått udda ämnen som jag har läst om de senaste dagarna; dvärgkastning och yttre rymden, juridik bjuder på oväntad läsning ibland ;) 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards