Carrolajsa

Alla inlägg den 15 september 2015

Av Caroline - 15 september 2015 21:40

God kväll!


Efter en lång dag är jag nu helt slut. Jag har som sagt en förkylning som är på väg att bryta ut så har ont i halsen, näsan börjar rinna och tror jag har lite feber. Inte så kul men det är bättre att det kommer nu än om typ en vecka för då hinner det förhoppningsvis försvinna innan tentan. Tentan är om bara två veckor och man har ju redan tillräckligt att må dåligt över när det är tenta, man behöver inte må fysiskt dåligt i form av förkylning också hehe. Ska lägga mig lite tidigare idag och försöka sova bort det. 


Förutom förkylning så har jag haft en bra dag. Hade kursens sista föreläsning, pluggade ett par timmar på skolan innan det var dags för gruppmöte och sedan bar det av hem till pappa på middag. Jag avslutade kvällen med plugg men nu blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, god natt!


 


Av Caroline - 15 september 2015 07:57

God morgon!
Eller god och god, har knappt sovit i natt och förkylningen är på väg på riktigt... Har tidig föreläsning idag och i eftermiddag har jag gruppmöte så blir till att sitta och plugga på skolan i några timmar. Hoppas bara att jag mår bättre framåt dagen.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards