Carrolajsa

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Caroline - 8 september 2015 21:44


Idag har jag fått gjort en hel del så det känns skönt. Har läst alla kapitel inför veckans föreläsningar, har renskrivit anteckningar, gymmat, städat, handlat och lagat mat. Jag får så himla mycket mer gjort när jag är ledig jämfört med när jag är i skolan, även om vi oftast bara har föreläsning i två timmar. När man ska till skolan försvinner så mycket tid på åkande, väntande och fixande. Uppskattar verkligen dessa lediga dagar. 


Nu är jag dock lagom trött så nu blir det snart sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 



Dagens mat: fullkornspastagratäng med broccoli och fetaost. Jag jobbar just nu för att fylla frysen med matlådor så att jag bara kan ta fram mat och slippa stå och laga sen när det närmar sig tenta. Dessutom var det billigt med ägg förra veckan så har ett stort paket ägg att använda upp. Detta var en billig rätt, enkel och det blev mycket, bra om man är student ;)




   

Av Caroline - 8 september 2015 12:26

God förmiddag! 

Hoppas allt är bra med er idag. För min del är det en pluggdag som gäller. Jag har läst hela förmiddagen och nu ska jag jobba lite med mina anteckningar innan jag ska fortsätta läsa. Blir jag klart med allt jag behöver göra väntar gymmet senare i eftermiddag. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards