Carrolajsa

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Caroline - 3 september 2015 21:46

God kväll! 


Idag har jag känt mig trött och lite off. Det beror nog inte på något speciellt utan mest för att det är mycket som ska fixas just nu när skolan har kommit igång och allt annat också börjar dra igång. Dessutom är ju tentan ganska snart så man har redan börjat bli lite stressad. Jag är ganska stresstålig på så sätt att jag klarar av att jobba under mycket stress men det är inte alltid att det krävs så mycket för att jag ska börja känna mig stressad. Helgen kommer till största del bestå av plugg vilket känns ganska bra för då kan jag förhoppningsvis få en bra överblick av allt jag ska göra. 


Nu blir det dock snart sängen så att jag orkar med morgondagen. God natt! 




Känns som att den här bilden kan representera mig idag. Lite smått ofokuserad. Tanken är ju att flikarna ska sitta på vars en sida för att man ska hitta lätt. Som det är nu kommer de ju inte hjälpa mig att hitta hehe.   



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards