Carrolajsa

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Caroline - 18 augusti 2015 21:26

God kväll!

Nu är jag nästan klar med allt som ska fixas. Väskorna är packade (i princip) men har lite andra saker att ta itu med typ som att betala räkningar och lite så men ska försöka komma i säng ganska tidigt. Flyget går inte förrän på eftermiddagen men jag har en lång resa framför mig sedan då jag kommer vara på resande fot i nästan 26 timmar så det vore kanske bra att sova lite ;)

Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 18 augusti 2015 15:00


Precis som jag skrev innan så åker jag till Sydafrika imorgon. Anledningen till att det blir just Sydafrika är att min pojkvän pluggar där för tillfället så jag ska åka och hälsa på honom. Jag har velat åka till Sydafrika i flera år så det ska bli väldigt roligt. Eftersom min pojkvän har föreläsningar och plugg har vi inte planerat något speciellt än utan tar det lite som det kommer. Vi hoppas på att kunna åka på safari (jag har ju varit på det men inte han) och det hade ju varit trevligt men vi får se hur det blir. Hur som helst ser jag verkligen fram emot resan och det ska bli skönt att få komma iväg lite och se något nytt. Och det ska såklart bli väldigt trevligt att träffa min pojkvän efter att inte ha setts på över en månad <3 


   
Destination i Sydafrika blir Durban :) 



Av Caroline - 18 augusti 2015 08:25

God morgon! 


Igår hade jag en väldigt trevlig dag. Jag städade, packade och fixade en massa saker under dagen och på kvällen kom en vän hit på fika. Vi satt i uterummet och fikade och pratade i flera timmar och hade väldigt trevligt.


Idag väntar packande, fix vid datorn och jag ska iväg på ett par ärende. Imorgon bär det av och den här gången bär det av till Sydafrika och jag är väldigt taggad och längtar verkligen. 


Jag har mycket att göra idag så det är bäst att jag sätter igång. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Mumsig fika :)


  

 



  

Blev smått förvånad när jag tittade ut igår och såg en pool på vägen. Inte så konstigt med tanke på vinden som är extremt stark för tillfället. Precis när jag skulle gå ut och hämta den kom en man (som jag antar är ägaren) och hämtade den så det löste sig :) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards