Carrolajsa

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Caroline - 7 augusti 2015 21:27

God kväll! 


Hoppas ni har haft en bra kväll. Själv är jag helt slut, på alla sätt och vis. Idag jobbade jag min sista dag på mitt sommarjobb (har en dag till men det blev bara extra så det är inte med de andra sommarjobbarna) och även om jag trivs på jobbet och är väldigt glad över att jag har det så ska det bli väldigt skönt med semester. De senaste veckorna har varit väldigt jobbiga på flera sätt så just nu behöver jag vara ledig och inte ha en massa måsten. Visserligen är jag uppbokad typ varje dag nästa vecka men det är på ett annat sätt. Den här helgen kommer dock bara gå åt till att plugga. Har inlämning på måndag och sedan tenta på fredag. Har inte kommit så långt som jag hade hoppats men det löser väl sig. Ska plugga så in i bänken i helgen. Nu blir det dock sängen för är extremt trött och jag har ju som sagt mycket att göra i helgen. God natt.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards