Carrolajsa

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Caroline - 21 juli 2015 11:31

Hej!


Här börjar det gå åt rätt håll. Febern börjar gå ner, rösten är på väg tillbaka och jag behöver bara snyta mig varannan istället för varje minut. Det blev dock inte jobb idag heller för det hade jag inte klarat. Jag antar att jag får skylla mig själv. Jag har kört på ganska hårt på senaste tiden och struntat i kroppens signaler. När jag var liten var jag sjuk minst en vecka per termin för min kropp var slutkörd så jag orkade typ inte göra något. Det har inte varit så på ett par år nu utan jag har lyckats balansera allt men på sista tiden har det hänt ganska mycket så jag antar att det var droppen som fick bägaren att rinna över. Nu är det dock på väg åt rätt håll och förhoppningsvis kommer jag kunna jobba resten av veckan.


Hoppas ni har en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards