Carrolajsa

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Caroline - 20 juli 2015 11:19

God förmiddag!


Jag börjar bli riktigt trött på den här förkylningen nu. Imorse när jag vaknade hade jag ingen röst alls, det kom knappt något ljud när jag öppnade munnen. Det är lite bättre nu men har väldigt lågt röstläge och ungefär vartannat ord försvinner hehe. Med andra ord är jag hemma från jobbet idag också, inte bara på grund av rösten utan främst på grund av den envisa febern, huvudvärken och värken i kroppen, orkar inte mer…

Jag brukar inte vara sjuk, eller jo sjuk men inte hemma från jobb/skola utan jag brukar bita ihop och bara köra på. Men den här gången gick det verkligen inte för har verkligen inte mått bra. Jag får dock värsta skuldkänslor över att vara hemma. Visst jag kan inte hjälpa att jag blivit sjuk men det känns så dumt att vara hemma och vara sjuk när tanken är att jag jobbar för en som har semester. Hoppas allt löser sig på jobbet, vill inte göra det jobbigt för mina arbetskamrater. Men nu är det som det är och förhoppningsvis kan jag jobba igen imorgon eller onsdag. Håll tummarna! Allt jag kan göra nu är att ligga i sängen, dricka massa vatten och försöka bli frisk. Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards