Carrolajsa

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Caroline - 18 juli 2015 22:20

God kväll!


Hoppas ni har haft en bra dag. Min har gått lite upp och ned, i ena stunden har jag mått bra men i nästa har jag mått mindre bra. Jag har försökt aktivera mig lagom mycket genom att tvätta, plugga och sedan blev jag bjuden på middag vilket var trevligt för då fick jag lite sällskap. Nu blir det dock sängen för imorgon ska vi fira min mammas 45-års dag.


God natt! 



Älskar att man bara kan dra en klänning över huvudet och sedan vara redo för att gå iväg. 



 

Idag har min hjärna gått på högvarv…




Av Caroline - 18 juli 2015 09:34

Hej!


Hoppas allt är bra med er denna lördag. Själv känner jag mig fortfarande inte helt frisk så gymbesöket som jag hade inplanerat idag får jag skippa. Istället blir det till att tvätta, plugga och titta film. Jag känner att jag blir helt andfådd och varm om jag är igång för mycket så får försöka ta det lugnt, antar att det triggar igång febern. Är dock grymt dålig på att bara ta det lugnt, blir lätt rastlös och stressad men får väl träna upp mig. Nu ska jag försöka läsa lite vittnespsykologi. Jag önskar er en trevlig lördag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards