Carrolajsa

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Caroline - 10 juli 2015 21:43

Hej!


Jag känner mig helt förvirrad, tror hela tiden att det är lördag… Anledningen är väl att jag har varit ledig idag. Jag har inte gjort väldigt mycket, började dagen med att bli bjuden på stor god frukost av min pojkvän, sedan blev det en tur på stan, middag och jobb vid datorn. Jag jobbar hela helgen så måste gå och lägga mig hyfsat tidigt idag.


Jag hade en väldigt trevlig kväll igår. Jag och min pojkvän ”firade min födelsedag”. Jag fyller inte år förrän nästa vecka men då är inte han hemma. Han lagade mat, hade gjort efterrätt, jag fick blommor och han hade köpt fina presenter. I am a lucky girl.


Nu ska jag fixa lite sedan blir det sängen. God natt! 


 

Ballerinakross, nutellamousse och jordgubbar, mums! 


 

Paketerna innehöll bland annat ett jättefint halsband och presentkort. 


 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards