Carrolajsa

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Caroline - 29 juni 2015 17:47

Hejsan!


Hoppas allt är bra med er idag. Själv är jag väldigt trött och känner mig lite ur balans. Det beror nog på att jag har en hel del som händer för tillfället med jobb, plugg och annat.


Jag har jobbat hela dagen och eftermiddagen har jag ägnat åt plugg, matlagning, fix vid datorn och städning. Ska fortsätta städningen sedan blir det nog lite mer plugg. Sedan blir det sängen tidigt för imorgon är det dags för jobb igen. Hoppas ni har en bra kväll, kram! 

Av Caroline - 29 juni 2015 05:13

Efter att ha jobbat hela helgen kan jag inte påstå att jag är utvilad men jag är ändå ganska taggad på en ny vecka. Det blir jobb en stor del av dagen idag och i eftermiddag har jag tänkt plugga. Det har ösregnat hela morgonen så idag bad jag faktiskt om skjuts. Brukar inte fråga om hjälp men det är inte så kul att komma till jobbet genomblöt. Dessutom har min chaufför sagt till mig att väcka honom om det regnar ;)

Nu ska jag snart bege mig mot jobbet, hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards