Carrolajsa

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Caroline - 24 juni 2015 21:47

Hej!


Idag har jag haft en trevlig dag. Förutom lyxfrukost och att skriva ut papper har jag varit på ett läkarbesök, fikat hos farmor och farfar, städat och jobbat lite vid datorn samtidigt som jag tittat på O.C Nu blir det dock snart sängen för jag är galet trött. Imorgon väntar möte, plugg och kanske lite shopping. God natt! 


 

Blev storfika hos farmor och farfar, precis som vanligt ;) 



 

Idag fick jag hem sista säsongen av O.C Lite sent kanske men bättre sent än aldrig eller hur? ;) 



Av Caroline - 24 juni 2015 18:00


Tänkte dela med mig av ett superenkelt men gott recept. Det består av 4 ingredienser: hallon, blåbär, digestive kex och vaniljsås. Vi gjorde så att vi bröt kexen i små bitar, hällde över vaniljsås och toppade med bär. Jag tycker det är gott med vaniljsås, om det är en liten mängd, och eftersom man bara häller på det kan man själv avgöra hur mycket man vill ha vilket är perfekt. Det är även bra eftersom det inte behövs så många ingredienser vilket är perfekt för studenter, eller andra som vill vara ekonomiska ;)   


   


Av Caroline - 24 juni 2015 12:47

Hej!

Hoppas allt är bra med er en dag som denna. Jag är ledig idag så jag har tillbringat min morgon i köket. Gjorde stor frukost med plättar, våfflor och scones. Min bror kom hem lagom till frukosten så han, jag och min pojkvän hade en trevlig frukost tillsammans. Nu sitter jag på biblioteket och ska skriva ut en massa papper och sedan har jag lite ärende att uträtta.

Hopps ni får en bra onsdag, kram!

När min pojkvän kom hem till mig igår överraskade han mig med blommor, killen kan ;) <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards