Carrolajsa

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Caroline - 27 maj 2015 16:00

Häromdagen kom jag av en händelse in på Edblads hemsida och de har så himla fina smycken tycker jag. Jag har ett halsband därifrån som jag dessvärre inte använder (fick det av en person som jag inte träffar/har relation med lägre så därför använder jag inte det...). Jag hittade väldigt mycket fint där inne som jag inte hade tackat nej till. Jag blev bland annat helt kär i ett armband och ett par örhänge. Kanske ska köpa en sommarpresent till sig själv (läs ursäkt för att shoppa hehe)... Vi får väl se hur det blir men de var verkligen fina!


     

Det syns inte helt tydligt men det är bland annat en avbild av världen som pryder smyckena, helt underbara! 



Av Caroline - 27 maj 2015 08:16

God morgon!
I natt blev det inte mycket sömn, vaknade flera gånger och hade ont i halsen. Inte superkul. Orkar verkligen inte bli sjuk nu. Har inte tid till det heller. Finns ju dock inte mycket att göra åt det. Jag sitter här med massa kläder på, invirad i en filt och en kopp te i handen. Tur jag bara ska sitta hemma och plugga idag. Tänkte börja göra extentor (tentor från föregående år) och se om jag kan något eller inte ;)

Jag hoppas ni får en bra dag, kram!

Dagens sysselsättning och sällskap ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards