Carrolajsa

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Caroline - 20 maj 2015 22:09


God kväll!


Den här dagen har sett ut som typ alla andra dagar. Plugg, powerwalk, lite styrketräning och ännu mera plugg. Jag tycker att en promenad är ett väldigt bra sätt att ta paus på. Jag är inte typen som pluggar en timme och sedan tar paus utan jag pluggar tills jag är klar med vad jag har bestämt att jag ska göra och sedan kan jag göra något annat. Typ kolla facebook, instagram, blogg eller annat. Är det alltför tråkigt väder ute funkar det att städa också som paus, bara man rör på sig lite så man får igång kroppen. Det känns som att man har åldrats typ 20 år under de senaste dagarna, man blir helt stel av allt sittande hehe.


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon väntar ännu mer plugg och förhoppningsvis kan min pojkvän slita sig från sitt plugg en stund så att vi kan se Eurovisionkvalet tillsammans.


Nu säger jag god natt, sov gott! 



Av Caroline - 20 maj 2015 06:40

God morgon!

Här behövs ingen klocka för att jag ska vakna tidigt. 05.50 slog jag upp ögonen och hoppade typ ur sängen. Frukosten är intagen och jag har intagit min plats vid skrivbordet. Idag väntar lite fler timmar med brottsbalken som sällskap. Vi kommer vara bästa vänner innan den här tentapluggperioden är över ;)

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards