Carrolajsa

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Caroline - 16 maj 2015 20:58


God kväll!


Idag har jag haft en lång dag. Har pluggat heeeela dagen. Som tur är känns det som att man kommer någonstans vilket är skönt. Det är mycket material (till den här tentan också, surprise hehe) så det är en del att gå igenom. Jag har läst alla böckerna en gång men nu går jag igenom dem igen och läser lagtext samtidigt. Det är mycket jobb men förhoppningsvis fastnar något.


Nu ska jag köra lite träning här hemma och sedan blir det sängen. Är helt slut i huvudet. Hoppas ni har haft en bra lördag! 

Av Caroline - 16 maj 2015 15:00


Sommaren närmar sig med allt vad det innebär. Jag ska på studentfirande, examensfirande, födelsedagar och kanske ett och annat party. På sommaren tycker jag att det är väldigt skönt att ha klänning. Det finns både uppklädda men också nedklädda varianter. Jag är ganska kräsen när det kommer till kläder men tycker att det är kul med kläder. Eftersom jag har lite ont om tid för tillfället beställde jag klänningar på nätet häromdagen. Jag brukar inte beställa kläder på nätet men tänkte ta en chansning, passar de inte så är det ju bara till att skicka tillbaka. Jag hoppas dock att de passar för jag gillar verkligen alla tre, åtminstone på bilderna. De borde komma nu i dagarna så nu är det bara till att hålla tummarna! 


      Bilderna (och naturligtvis klänningarna också) kommer från nelly.com



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards