Carrolajsa

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Caroline - 13 maj 2015 13:44

Vilket väder vi har idag! Känns mer som oktober än maj... Jag har dock legat inne i soffan nedbäddad under en filt hela morgonen och läst om specialstraffrätt så det har varit ganska skönt. Nu är jag dock på väg till skolan för terminens sista övning/föreläsning. Känns skönt på ett sätt för nu kommer man har två hela veckor på sig att plugga, utan avbrott. Det är dock lite jobbigt också för det innebär att tentan är nära. Det är inte lätt hehe.

Kvällen kommer jag också ägna åt plugg. De kommande två veckorna kommer mitt liv vara ännu mer enformigt än annars. Sedan är det dock sommar och då kan man hitta på en massa roliga saker. Juridik är dock väldigt intressant så det är inte precis så att man lider när man sitter och pluggar...

Nu börjar snart vår övning. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards