Carrolajsa

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Caroline - 12 maj 2015 22:39


God kväll!


Den här dagen har varit en lång dag, men en väldigt bra sådan. Har varit i skolan större delen av dagen. Vi blev fullproppade med information men det är ganska skönt eftersom tentan är om lite mer än två veckor så just nu behöver man all info man kan få.


Det var tänkt att jag skulle sitta barnvakt men det blev lite ändrade planer. Den ena flickan var inte helt frisk så mamman skulle stanna hemma men då hade flickorna blivit så besvikna över att jag inte skulle komma så hon sade att jag gärna fick komma ändå och leka lite med flickorna så kunde hon passa på att fixa lite där hemma. Det var svårt att motstå så jag gick dit och lekte med dem en stund. Det blev spel, lek och mys. Sedan bar det av hemåt där min bror firades och sedan blev det plugg. Nu ska jag dock snart bege mig mot sängen för imorgon väntar ännu mer plugg.


Hoppas ni har haft en bra dag, god natt!   


Av Caroline - 12 maj 2015 07:53

God morgon!
Idag säger jag stort grattis till min bror som fyller hela 21 år! Tänks så stora vi är ;)

Idag blir det skola hela dagen, vi har två övningar och en föreläsning. Sedan blir det plugg och barnpassning. Så detta kommer med all säkerhet bli en bra dag.

Hoppas att ni också har en bra dag framför er, kram!

Min bror är supersvår att köpa present till (som de flesta andra killar) men hoppas att detta passar. Väldigt lyxig inslagning får jag säga, nästan så att man vill behålla det själv ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards