Carrolajsa

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Caroline - 2 maj 2015 20:22

God kväll!


Hoppas ni har haft en trevlig valborg. Själv hade jag en väldigt lugn och mysig valborg. Min pojkvän och jag checkade in på hotellet, gick ut och åt, köpte med efterrätt till hotellet och tog det lugnt resten av kvällen. Perfekt avslutning på april <3


Första dagen på den nya månaden ägnade vi åt plugg. Både min pojkvän och jag har väldigt mycket att göra nu när det är lite mer än en månad kvar på terminen. Ångest…


Idag har vi också pluggat. Jag är hemma nu och har lite saker att fixa sedan tänkte jag avsluta kvällen i soffan framför ett avsnitt av en av mina favoritserier: ”The Practice”.


Imorgon ska jag till kyrka och sedan blir det plugg hela dagen.  Hoppas ni har en bra lördag, kram! 


     

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards