Carrolajsa

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Caroline - 23 april 2015 07:56

God morgon!
Hoppas allt är bra med er denna torsdag. Igår var det plugg och grupparbete i princip hela dagen. På kvällen blev det en liten shoppingrunda också, eller försök till. Ska på barndop på söndag och vill ha en ny klänning. Den ska vara lite somrig men ändå se lite mer klädd ut. Inte superhöga krav tycker jag men det verkar vara omöjligt att hitta. Har varit i de flesta butiker men hittar ingenting. Jag kan nog rota fram något i garderoben så det löser sig men jag ville så gärna ha en ny hehe.

Idag kommer det också bli mest plugg och grupparbete. Vi har en presentation om ett par veckor och det är ganska mycket jobb så man ses ganska intensivt med gruppen nu men det är ju trevligt.

Nu börjar snart vår föreläsning. Hoppas ni får en trevlig dag, kram!


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards