Carrolajsa

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Caroline - 10 april 2015 18:00

Jag älskar att resa! Jag har inte varit på supermånga platser men har haft väldigt bra upplevelser på de platser jag har varit och jag ser fram emot att besöka fler. Min förhoppning är att jag ska resa lite till sommaren men det är väldigt mycket osäkerhet med jobb och annat så har inte bokat något än. Några platser som står högt upp på listan över drömresemål är:

  • Kenya (igen)
  • Dubai
  • Bryssel
  • Egypten
  • Kina
  • Indien
  • USA
  • Australien
  • Afghanistan
  • Marocko

Det finns många platser i vårt land som man skulle vilja besöka. Dessvärre har man ju varken tid eller ekonomi men drömma kan man och man får ju dela upp det i delar och ta ett land i taget. Förhoppningen är att det blir Kenya till sommaren så att jag kan få hälsa på ”mina” fina små barn

Bilder från några av mina äventyr, så många minnen <3 


 
Paris


   
Kenya 


 
Spanien 


 
London


  
Berlin 



Av Caroline - 10 april 2015 12:10

God förmiddag!
Då var det fredag vilket känns ganska skönt. Jag hade en väldigt trevlig dag igår. Efter skolan blev det plugg i en massa timmar och på kvällen kom en vän inom på väg hem från jobbet. Vi pratade om allt möjligt och jag skrattade så jag nästan fick ont i magen, han har alltid en massa roliga saker att berätta eller visa ;)

Idag väntar föreläsningar, plugg, en sväng till ett köpcentrum och träff med pojkvännen. Ytterligare en bra dag med andra ord.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards