Carrolajsa

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Caroline - 9 april 2015 12:18

God förmiddag!


Då var det torsdag! Eftersom måndagen var en röd dag känns det som att den här veckan går extra snabbt och man blir nästan förvirrad på dagarna. Idag är det plugg som gäller. Idag har jag bara en föreläsning men jag åkte in till skolan lite tidigare för jag hade papper att skriva ut så tänkte att då kan jag lika gärna passa på att plugga på skolan. Eftermiddagen bjuder på plugg och ikväll kommer en vän förbi en snabbis för att prata lite.


Nu måste jag fortsätta läsa så jag hinner lite till innan föreläsningen, hoppas ni får en fortsatt bra dag, kram!


Mitt hår har blivit så himla långt! Har faktiskt en klipptid nu till helgen. Ibland är jag sugen på en drastisk förändring men tror inte det blir det. Trivs trots allt i långt hår...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards