Carrolajsa

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Caroline - 29 mars 2015 17:47

Hej! Hoppas ni kom ihåg att släcka ljuset igår samt att ställa fram klockan idag ;)


Jag och min pojkvän hade en lugn kväll igår. Vi pluggade lite, lagade mat och tittade på tv. Vi gick och lades oss ganska tidigt för min pojkvän var helt slut, han har jobbat hårt med en undersökning inför sin uppsats så han däckade nästan direkt. Jag låg där och tittade i taket en stund men sedan somnade jag också för jag var faktiskt också ganska trött.


Idag har jag varit i skolan en sväng. Skulle skriva ut manus inför morgondagens presentation och passade på att läsa lite också. Det var så himla lugnt och skönt i biblioteket. Tur att jag bestämde mig för det för jag kom hem för en stund sedan och här hemma är det allt annat än tyst. Min bror spelar musik och min pappa renoverar sitt sovrum (som ligger vägg i vägg med mitt rum) och det låter som att han ska riva hela huset… trots öronproppar inser jag att jag inte kommer kunna läsa nu på ett par timmar så nu får det bli jobb vid datorn, städning och en powerwalk istället. Ibland är det tur att man har annat att hitta på också hehe. Hoppas ni har en bra söndag, kramis!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards