Carrolajsa

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Caroline - 27 mars 2015 08:02

God morgon!


Hoppas allt är bra med er denna fredag morgon. Jag hade en väldigt trevlig kväll igår med min fina vän Anna. Vi shoppade lite och pratade och skrattade en massa. Jag var hemma lite i 22 och då började jag laga mat (förbereda dagens lunch), dammsuga, bädda rent i sängen, duscha, hjälpa pappa bära ner sina sängar till nedervåningen så att han kan renovera, ja ni hör, började med en massa saker så kom i säng ganska sent. Jag sov inte så bra i natt heller men är faktiskt ganska pigg trots allt.   


Idag är det grupparbete som gäller hela dagen. Vi har en ganska stor presentation på måndag så det gäller att vara förberedda. Vi har förberett ganska mycket individuellt så jag hoppas att det ska gå smidigt att sätta ihop allt så att man hinner lite annat också idag.


Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards