Carrolajsa

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Caroline - 24 mars 2015 19:57

God kväll!


Kom hem från skolan för en stund sedan. Vi hade bara en föreläsning men sedan hade vi bokat in ett gruppmöte för att förbereda nästa veckas redovisning och det tog ett tag. Idag fick vi även helt klara besked om praktikplatserna så nu är det bestämt att jag ska vara på Förvaltningsrätten i Malmö vilket ska bli himla spännande. Jag ser fram emot en lärorik, intressant och spännande vecka. Praktiken infaller dock inte förrän vecka 16 så det är ju lite tid kvar till dess.


Nu ska jag läsa lite innan det är dags för sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 

Av Caroline - 24 mars 2015 09:55

God förmiddag!
Då var veckans andra dag kommen och för min del kommer denna dag innebära föreläsning, plugg och grupparbete. Idag börjar vi inte förrän 12 så har pluggat hemma hela morgonen. Jag föredrar egentligen tidiga föreläsningar för då har man hela eftermiddagen/kvällen på sig att plugga utan avbrott men det är ju tyvärr inte vi som bestämmer. Dessutom är det inte så lätt för mig att plugga hemma för alla andra i familjen är hemma och ordet hänsyn genomsyrar inte alltid deras tankar och levnadssätt om man säger så ;)

Nu ska jag läsa lite till innan jag ska börja bege mig mot skolan. Hoppas ni får en bra dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards