Carrolajsa

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Caroline - 22 mars 2015 20:34

Hej!

Hoppas ni har haft en trevlig helg! Själv hade jag en väldigt trevlig kväll igår med middag och drink ute med vänner. Efteråt drog vi ut och dansade ett par timmar vilket också var väldigt trevligt. Vi var hemma runt 3.30 och jag vaknade igen runt 8 så det blev ju inte så många timmars sömn om man säger så. När alla hade vaknat gick vi och handlade nybakade bullar och gjorde pannkakor och avnjöt en god långfrukost. Det blev prat om både framtidsdrömmar och politik samt läsning av tidningen så det blev en väldigt mysig morgon.


När jag väl kom hem däckade jag dock. Började känna mig dålig redan igår men när jag kom hem kände jag mig sämre. Har haft frossa, huvudvärk, halsont och ont i hela kroppen, tror med andra ord att det är den envisa förkylningen som ska bryta ut nu. Detta innebar att mina planer för eftermiddagen inte blev av. Var egentligen bortbjuden, hade planerat att städa och plugga en massa men det gick inte. Har lyckats plugga lite men nu har jag intagit soffan och ska fixa lite saker vid datorn innan det blir sängen igen.


Har varit väldigt sugen på något hela eftermiddagen men har inte kunnat komma på vad. Det är sällan jag är sugen på något onyttigt och det har jag inte varit nu heller utan mer på frukt men vi hade inte så mycket hemma så det slutade med lite skivad gurka haha. Det enda jag kom på att jag egentligen var sugen på var hallonsorbet för att lindra halsont men jag orkade verkligen inte gå och handla så det blev inget av det. Nu ska jag återgå till mina gurkskivor och min dator. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, kram!     



Drack en riktigt god mojito igår
 

Och åt en väldigt god caesarsallad 



      

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards