Carrolajsa

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Caroline - 17 mars 2015 21:04

God kväll!

Idag hade jag planerat att träna men så blev det inte. Kände att jag hade en miljon andra saker att göra och dessutom känner jag inte mig på topp så bestämde mig för att åka hem istället. Var sjukt taggad på ett intensivt danspass men kände att kroppen inte skulle hålla för det. Har lite kvar att göra här hemma men sedan tänkte jag köra lite lättare styrketräning innan jag går och lägger mig, på så vis får jag lite träning ändå. Annars har min kväll bestått av plugg, matlagning och fix vid datorn.


Imorgon väntar föreläsningar, plugg och möte så det blir nog en bra dag. Nu ska jag fortsätta beta av saker på min lista.


Hoppas ni har haft en bra dag! 

Av Caroline - 17 mars 2015 09:26

Igår firade vi vår pappas 50-årsdag med bowling och middag. Det blev en trevlig kväll och jag var faktiskt inte så dålig på att bowla utan det gick ganska bra ;)

Idag väntar föreläsningar, plugg och träning. Har inte varit på gymmet på ett tag så känner att det är dags nu. Behöver skaka av mig lite tankar ;)

Hoppas ni får en bra dag, kram!


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards