Carrolajsa

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Caroline - 13 mars 2015 16:47

Då var tentan över! Man vet aldrig hur det har gått så nu väntar tre lååååånga veckor innan vi får resultatet. Efter tentan åkte jag ner i stan för att leta födelsedagspresent till min pappa. Det jag skulle ha gick dock inte att lösa idag så får ge mig ut imorgon eller på söndag och fixa det. Däremot blev det lite shopping till mig själv, kände det behövdes som en liten uppmuntran efter tentan. Nu har jag slagit mig ner i soffan, ätit en sallad och har lite saker att fixa vid datorn innan jag ska ta helg. Ska åka hem till min pojkvän senare ikväll och planerar att ta det lugnt hela helgen. Inte så mycket måsten eller stress.

Hoppas ni har en bra fredag, kram! 



Mums :)


  

Av Caroline - 13 mars 2015 06:15

Fredagen den 13: onde, tillika tentadag. Vet inte om det är en vidare bra kombination… jag är inte särskilt vidskeplig av mig men det finns säkerligen de i klassen som är det. Om inget annat har folk något att skylla på om tentan går dåligt. Jag tycker aldrig att man känner sig helt redo för en tenta, tycker alltid att man kan plugga mer men man får se till att göra det bästa av situationen. Jag hoppas på en bra och rättvis tenta utan massa onödigt svåra frågor så att man verkligen får visa vad man kan. Vi har haft flera tentor som inte har varit rättvisa men den senaste tentan vi skrev var himla bra så jag hoppas på en upprepning av ”skatterättstentan”. Hoppas kan man alltid! Nej nu ska jag bege mig till tåget. Usch vad jag har ont i magen och mår illa av nervositet, tycker inte om tentor… aja jag får ta mig igenom de här 5 timmarna och sedan har jag en hel helg framför mig då jag kan återhämta mig.


Hoppas ni får en bra fredag! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards