Carrolajsa

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Caroline - 12 mars 2015 18:30

Då var sista pluggdagen snart över. Det känns som att det har varit en lång och seg dag. Jag vaknade kl 4 imorse/i natt och hade typ migrän. Lyckades somna om ett par timmar men kände mig helt seg när jag vaknade. Tur åtminstone att det var idag och inte imorgon... Jag har läst lagtext hela dagen och ska nu övergå till anteckningar. Ska inte sitta uppe och plugga så länge idag för tenta börjar redan 8 så kommer behöva cykla till tåget vid 6.35 för att hinna i tid utan att behöva stressa. Det kommer dessutom ta en bra stund innan jag somnar ikväll för tankarna kommer bara snurra runt så får typ gå och lägga mig vid 20 om jag ska somna i hyfsad tid ;)


Nu ska jag köra vidare med mina anteckningar en stund. Hoppas ni har en trevlig kväll! 


 
Lite har vi lärt oss...


 
Dagens horoskop, kändes ganska passande just nu ;) 



  
Dagens sällskap 



Av Caroline - 12 mars 2015 17:03

En liten bit ur vår konversation under gårdagens middag:


Det ringer på dörren:


Jag: Väntar du besök?

Pappa: nej

Jag: det är nog bäst att du öppnar för jag får sällan spontanbesök


Pappa öppnar och jag hör en röst: blomsterbud till Caroline


Snacka om att jag blev förvånad! Jag tog emot blommorna och när jag öppnar får jag se tre stora fina röda rosor och ett jättegulligt kort. Kan ju säga att jag blev väldigt förvånad men väldigt glad. Tänk att lilla jag har en sådan fin person i min omgivning <3 


       

   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards