Carrolajsa

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Caroline - 10 mars 2015 21:55

Den här veckan är mitt liv verkligen inte händelserikt, åtminstone inte förrän på fredag. Även om mitt liv vanligtvis ser ganska likt ut så är det åtminstone lite mer variation än vad det är nu. På fredag är det nämligen tenta så alla dagar fram till dess kommer bestå av intensivt plugg, från morgon till kväll. Har suttit och gjort gamla tentor hela dagen idag vilket är ett ganska bra sett att förbereda sig på. Det är ju inte så att en fråga kommer två gånger men man får ju testa sina kunskaper och ser lite vad som förväntas av en. Det är som sagt plugg från tidig morgon till sen kväll. Tar ytterst korta pauser för mat och kanske en och annan powerwalk för att få igång kroppen lite. Slitsamt men förhoppningsvis lönar det sig i slutänden. Har lite kvar att göra ikväll innan jag ger upp för att sova några timmar innan jag ska på det igen. Tur att det är intressant så att man inte bara sitter och läser tråkiga saker hehe.


Hoppas att allt är bra med er och att ni har en lite mer händelserik vardag, kram! 


 


Jag hade sällskap av en starkt lysande sol under dagens promenad, så härligt! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards