Carrolajsa

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Caroline - 4 mars 2015 14:40

Hej hopp!

Hoppas det är bra med er. Själv börjar jag sakteligen må bättre efter att ha mått väldigt dåligt nu ett par dagar. Har dock fått utslag i ansiktet så tur det finns smink. Är massa små röda prickar i huden, knappt något som sticker upp eller så, så kunde dölja det mesta. Kliandet kvarstår dock…


Idag har jag ägnat dagen åt plugg, sitter och arbetar igenom mina anteckningar. Förstår inte hur man kan skriva så mycket på bara några veckor… vi har föreläsning senare idag, mellan 16 och 18, vilket typ är historiens segaste tid. Dock blir det nog en intressant föreläsning samt viktig så det ska nog gå det med. Resten av kvällen kommer jag förmodligen ägna åt plugg, det blir inte mycket roligare än så nu i tentatider ;)


Hoppas ni får en bra dag! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards