Carrolajsa

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Caroline - 2 mars 2015 21:56

Imorse när jag vaknade och hörde regnet smattra rejält mot rutan kände jag att jag inte orkade gå upp. Det faktum att jag visste att jag hade en lång dag framför mig plus att jag kände att den envisa förkylningen eller vad det nu är i min kropp inte vill ge med sig fick det att kännas som om min kropp inte alls ville samarbeta utan bara ligga kvar under täcket. Jag gick dock upp och åkte iväg till skolan och hade en väldigt bra dag. Hela kvällen har jag ägnat åt att plugga men nu bli det snart sängen. Min kropp orkar inte mer idag så det är bäst att lyssna på den så att det som nu irriterar kroppen på insidan kanske kan försvinna ;)


Imorgon väntar seminarie och ännu mer plugg. Hoppas ni har haft en bra dag, god natt. 


 

Vira in sig i halsduk och ta skydd under ett paraply är nästan ett måste i det här vädret… 


            

Det klarnade dock upp under eftermiddagen och till och med solen tittade fram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards