Carrolajsa

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Caroline - 1 mars 2015 22:13

God kväll!

Hoppas ni har haft en bra helg! Själv hade jag en väldigt trevlig kväll igår med några vänner. Det blev mat, efterrätt, musik, prat, skratt och melodifestival. En väldigt bra lördagskväll helt enkelt.


Idag har inte varit lika bra. Dagen började bra hemma hos min pojkvän och vi skulle iväg för han skulle shoppa lite och  vi åt lunch ute så det var trevligt. Kände dock redan då att jag inte var på topp och det blev bara värre ju fler timmar som gick. Somnade på tåget hem och väl hemma somnade jag en stund till. Sov bara en halvtimme för var tvungen att plugga så det har jag gjort resten av dagen/kvällen. Känner mig dock inte alls på topp nu, tror det är lite feber och kommande förkylning som spökar i kroppen, så ska krypa ner i sängen nu och försöka sova bort det så att jag mår bättre imorgon.


Hoppas ni har haft en bra dag, kram och god natt <3 


Det blev kladdkaka till efterrätt, en svårslagen klassiker ;) 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards