Carrolajsa

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Caroline - 18 februari 2015 22:41

Hoppas att ni alla har haft en bra dag. Min kväll har bestått av plugg, träning här hemma, städning och fix vid datorn. Tanken var att jag skulle gymma idag men hade lite ont i halsen när jag vaknade och kände mig hängig så skippade gymmet men det försvann under förmiddagen så därför kände jag att jag kunde köra lite träning här hemma trots allt. Nu ska jag dock krypa ner i min renbäddade säng och hoppas på en god natt sömn. God natt mina vänner <3

Det är väldigt sällan jag har blommor hemma, dels för att jag inte är så duktig på att komma ihåg att ge vatten men också för det känns som lite onödiga pengar eftersom de inte håller så länge. Det är dock väldigt fint med blommor så börjar nästan tänka om på den ekonomiska biten. Blommor och ljus höjer mysfaktorn ganska rejält och det känns mycket trevligare att vistas i rummet.

Av Caroline - 18 februari 2015 08:19

God morgon!


Hoppas allt är bra med er. Igår gick min dag i ett. Jag gick upp tidigt för att hinna plugga innan föreläsningen. Efter föreläsningen mötte jag upp min mamma och syster och gick en sväng på stan med dem. Jag tittade bland annat ut nya glasögon så ska boka synundersökning och beställa dem tänkte jag. När mamma åkte hem gick jag till skolan ett par timmar och pluggade innan jag mötte upp min pojkvän och följde med honom hem.


Idag står två föreläsningar på schemat och sedan blir det plugg. Har en hel del att göra om man säger så…

Hoppas ni får en bra onsdag <3 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards