Carrolajsa

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Caroline - 9 februari 2015 20:51

Hej hej!

Hoppas ni har haft en bra måndag! Min har bestått av seminarie, plugg, träning, städning och lite mer plugg. Det var grymt mycket folk på gymmet idag så man fick typ köra slalom mellan alla människor och maskiner. Jag fick dock kört igenom hela kroppen så nu är jag sådär härligt öm. Just nu har jag haft lite fokus på mage, rumpa och armar så vi får väl se om det börjar synas snart. Har känt lite resultat och det är ju alltid trevligt! Det handlar dock inte bara om utseende utan jag mår faktiskt bättre om jag tränar, känner mig härligt trött i kroppen men ändå pigg, makes no sense but still hehe.  


   

Vi har haft värsta vårväder idag. Det var till och med så att solen tittade fram, värmde lite och färgade himlen rosa, vackert! 



Av Caroline - 9 februari 2015 08:02

God morgon!

Då var det dags att köra igång en ny vecka. Jag har en hel del saker inplanerade den här veckan. Det är bland annat 3 seminarier, gruppmöte, läkarbesök, träff med vänner, middag, alla hjärtans dag, ja en hel del helt enkelt. Det är dock väldigt trevliga saker så jag klagar inte. Idag står seminarie och massa plugg på schemat. Det blir eventuellt en sväng till gymmet också.

Hoppas att ni får en bra start på veckan, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards