Carrolajsa

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Caroline - 1 februari 2015 21:40

Idag var vi på kalas hos min farmor och från början var det farmor, farfar, pappa, jag och mina syskon och det är ju alltid trevligt men lagom efter maten ringer det på dörren och där står min pappas kusin, min nästkusin och hennes lille bebis. Min pappas kusin är väldigt pratglad och de är alla supertrevliga så det var väldigt kul att de kom. Det blev god mat, massa prat och skratt och mys med bebis, kort och gott: en bra kväll!


Innan idag var det plugg som gällde större delen av dagen men även lite allmänt fix. Alla har vi saker som man tänker att man ska ta itu med men som lätt skjuts upp. För min del handlade det bland annat om att smörja in en av mina väskor med läderbalsam, fixa ett par stövlar som jag tyckte lät för mycket när jag gick samt laga ett linne. Ibland behöver man bara se till att få det gjort.

Nu ska jag läsa lite innan det blir sängen. Hoppas ni har haft en bra helg, kram!  


Inlindad i filt med mjukiskläder på och boken i högsta hugg - så spenderade jag hela morgonen/förmiddagen :)



 
Dagens present   



        
Väldigt dålig kvalité men väldigt gullig bild. Precis som många andra barn har den här pojken ett bra grepp och han höll stadigt om mitt finger

Av Caroline - 1 februari 2015 11:27

God förmiddag!
Då var det söndag och snart är den här veckan slut ;)

Kvällen igår ägnade jag åt plugg och lite fix vid datorn, väldigt glamoröst ;)
Dagen idag kommer också bestå av plugg och ikväll bär det av till farmor och farfar för att fira farmors födelsedag.

Hoppas ni får en bra söndag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards